Маркіз і Революція

Мало хто знає, що Велика французька революція почалася із штурму Бастілії.

Вірніше про це ще деякі знають, але мало хто знає, з чого почався штурм Бастилії. В Бастилії (це був такий замок-тюрма в центрі Парижу, вибачте, але мені інколи здається, що люди можуть не знати цього, очевидно, через величезні інформаційні потоки сучасна молодь просто не встигає все осягнути. Я про Бастілію знав ще у першому класі, коли читав «Три мушкетери» Дюма і страшенно страждав від того, що не міг зрозуміти слів “г-н” і “г-жа”(господин, госпожа), якими кишів цей роман, а в селі не було жодної душі, яка б могла пояснити дитині, шо воно таке ото “г-н”…)

Так от в Бастилії на той момент сиділо кілька в’язнів, і один із них на вечірній прогулянці став волати нелюдським голосом, що тут катують нещасних людей. Ці крики страшним відлунням пролетіли над Парижем, біля Бастилії почали збиратися натовпи буржуа, народ переповідав міські легенди, від яких кров стигла у жилах міщан… На той момент, це вже не був звичайний натовп. Це був революційний натовп буржуа цілком морально готовий до рішучих дій. А саме – до цілковитого і поголівного знищення аристократії, як класу.
Чому ж вони раптом так зненавиділи цю вишукану французьку аристократію? Карл Маркс стверджував, що верхи не могли, а низи не хотіли, що продуктивні сили випередили рівень виробничих відносин і т.д. Але хіба за це так жорстоко вбивають стільки людей. Тут є свій секрет. Таємниця Парижу.

Загадкового в’язня, зойки якого пробудили революційний Париж звали маркіз де Сад, і був він людиною непересічною. Іронія долі полягала в тому, що своє ув’язнення цей герой революції відбував у Бастилії… як би це сказати… як звичайнісінький педераст.
Мало хто знає, що за кілька років до цих подій маркіз де Сад здійснив (замутив) справу, яка зіграла вирішальну роль у кривавому поваленні французької монархії. Ви розумієте, що повинно було щось статися у Франції, щоб слово «аристократ» давало простому народу моральне право зарізати кожного, хто до цього слова був якось причетним. І продуктивні сили тут ні до чого.
Мадам Тюсо в ті буремні революційні часи працювала помічником майстра, який виготовляв посмертні воскові маски. За завданням господаря вона перебирала гори відрубаних голів біля гільотин на парижських вулицях і робила посмертні маски з облич великих аристократів і королівських осіб. Пізніше їй вдалося зняти кілька масок із самих катів – страчених героїв революції (зокрема, Марата)… Коли Мадам Тюсо привезла свою воскову колекцію в Лондон – вона досить швидко розбагатіла. Інтерес англійців до французької революції був надзвичайний – англійська знать і королівська родина (нащадки норманів) були родичами замордованих французів. Ніхто не йняв віри, що у такій освіченій культурній цивілізованій країні можливі такі жахливі звірства, багатотисячні масові вбивства. До речі деякі англійські історики вважають, що Велика Французька революція врятувала британську монархію. Висновок, який зробили англійські аристократи: причина повстання мас – сексуальна розбещеність монарха і всієї знаті. В переляканій Англії почалася нова епоха – Вікторіанство. Рух джентльменства (джентльмен (gentlemen – смиренний чоловік. Так називав себе Ісус Христос ( Матвія, 11 гл. «Візьміть на себе ярмо Моє, і навчіться від Мене, бо Я тихий і серцем покірливий (for I am gentle and humble in heart)))- це учень Христа, відважний проповідник). Пуританська сексуальна стриманість сублімувала в зовнішньо-політичну експансію. Англія запанувала на соленій воді, і невдовзі здійснилася мрія Кромвеля – зробити весь світ Англією… Своїй величі Англія завдячує Біблії – скаже потім королева Вікторія…
Але давайте знову повернемося до Парижа за декілька років до Французької революції. Навіть не до Парижа, а до Еркюля. Еркюль – робоче передмістя Парижу. На той час серед аристократів було модно мати в передмісті будиночки для любовних втіх. Був такий будиночок і у нашого славного маркіза де Сада.
Маркіз де Сад – потрапив до королівської гвардії в 14 років де і був швидко розбещений старшими товаришами. Талановитий красунчик, навіть одружившись на достойній і закоханій у нього багатій панянці, вже не міг жити без пригод. Його еркюльський будиночок перетворився на сексуальну лабораторію. Пізніше на знаменитому судовому процесі маркіз пояснював, що його рід з давніх давен володів секретом виготовлення чудодійного бальзаму, який надзвичайно швидко заживляв рани. Цим бальзамом де Сади вже кілька століть постачали війська його величності. Але для того, щоб вдосконалювати властивості бальзаму (над чим маркіз щоденно трудився в поті чола), йому потрібні були поранені. А оскільки війни не було, то він наймав повій, робив їм надрізи, а потім змазував їх бальзамом і заживляв їхні рани. Довгий час експерименти садистів проходили без проблем, повії не висловлювали претензій – що не кажи, вони ж торгували своїм тілом, а маркіз їм за ці тіла добре платив. Але одного разу він привіз до Еркюля молоду вдову, яка вперше вийшла на панель і відразу не дуже вдало – вона потрапила під скальпель маркіза і його асистентів. Коли вдову почали різати ножами, їй зірвало дах – вона почала несамовито волати на весь Париж. Маркіз наспіх перев’язав їй рани, змазавши бальзамом, і залишив у кімнаті на другому поверсі. Збожеволіла вдова вистрибнула у вікно, зламала собі, здається, руку, але як була – гола, вся в крові і обмотана бинтами – вибігла на вулицю із страшними криками. Кричала вона довго і голосно, досить швидко зібравши навколо всіх мешканців слобідки. Викликали жандарма… Коли з’ясувалося, що до чого, звістка про те, що аристократи у своїх заміських будиночках ріжуть простих людей, перевернула Францію догори ногами. Король був змушений взяти під варту і привселюдно судити маркіза. Маркіз висловлював здивування, як шановний суд, принизився до того, щоб слухати свідчення людини, яка за гроші торгує своїм тілом. В Голландії, наприклад, повії не мають право захищатися і свідчити у високому суді…
Так, чи інакше, але маркіз став символом деградації аристократів і каталізатором народного гніву проти монархії.

Коли люди починають знищувати людей за моральними ознаками – це означає, що почалася моральна революція. Томас Карлейль казав, що будь-яка революція безглузда, окрім моральної.
Настає момент, коли ти не просто відчуваєш, що маєш моральне право позбавити когось життя. Більше того, якщо ти цього не зробиш – не скоїш вбивства, то візьмеш гріх на душу. Є випадки, вони описані в Біблії, коли вбивство – єдина правильна реакція на певну поведінку людей.
Покарання смертю, наприклад в Біблії передбачається за навмисне вбивство, подружню зраду, гомосексуалізм, скотоложество і т.д.
Древнім людям було очевидно, що це гріхи, достойні смерті. Коли для людей Божі заповіді втрачають очевидність – це називається моральна контрреволюція.
Сьогодні такий момент настав – моральна боротьба досягнула такого антагонізму, що без крові вирішити моральне протистояння практично неможливо. Наприклад, ви уявляєте собі як без крові перетворити повій, педерастів, педофілів і розпусників (тобто, вас) у високоморальних людей? Якщо вони самі цього не захочуть.

А вони (тобто, ми) можуть не захотіти.

Потрібне диво, яке міг чинити тільки Ісус Христос. Але дива вже не буде.

Господи, прости і помилуй Україну!

Wednesday, July 7, 2010 в 15:09

3 Responses to “Маркіз і Революція”

  1. v_kukhar:

    Ігоре, вітаю!
    Цікаво…
    А я думав, що до Французької революції призвели величезний дефіцит бюджету і зростання податків, інфляція:))) А розхвилювався народ не через де Сада, а через звільнення контролера фінансів Некера, який ті фінанси намагався хоч якось завести в русло нормального процесу.
    А ще – історія з намистом королеви. Таких історій, думаю, в українській політиці можна назбирати багато – що нам афера на, на сьогоднішні гроші, мільйон зелених:))
    Про моральну контрреволюцію цікаво. А от щодо крові… Що все-таки робити з тим порочным (!) кругом, на який люди втрапляють, вчинивши насильство щодо інших?

  2. Ткаленко:

    Вітаю, Володю.
    З цього кола вже не вийти.
    Потрібно, щоб всі чоловіки, всі, хто може тримати меч, стали священниками Бога. Інакше – деградація, знищення. Україні потрібно піти шляхом Англії. Сьогодні ми повинні зробити весь світ Україною – в духовному сенсі.

    Маркізів де садів в нашій політиці дійсно вже достатньо.

  3. Ткаленко:

    І ще, коли податки ростуть, це не причина знищувати аристократію як клас:) Тут щось глибше. Дивись у корінь :) )

Leave a Reply

Ваше ФОТО!

You can leave a trackback from your own site.